Direktlänk till inlägg 19 juli 2007

Vaknade till en ny härlig dag..

Av Inga - 19 juli 2007 09:48

Regnet hänger i luften men lite sol oxå bara 23g varmt..

Jag la mig för att sova kl 01.00 inatt det spöregnade ute hualigen...

Somnade så gott och drömde om ,min älskade Mickey..

Sotis sov då med sin snuttefilt ....

Jag vaknade kl 04,00 av att Mobilen ringde vem kunde det vara....

De var ju min Älskade Mickey som inte kunde sova på grund av sitt onda ryggskott ...

Så det blev att han fick ringa på min vanliga telefon och det blev att prata till kl 05.00 då var han trött tror han var bara kramsjuk..HeHe..

Han är så jättegullig så vi slutade samtalet för att sova några timmar....

Jag la mig åter igen en stund och somnade med Sotis och så vaknade jag av mobilen ännu engång ringde men den här gången var det en kompis i Piteå som var på väg till jobbet..

nu har jag druckit kaffe och Sotis har fått sin mat och blivit duschad..

Så nu är han på balkongen och sover..

Jag ska kanske ut på stan en vända får väl se om det klarnar upp..-

Ja på måndag kommer lastbilarna med tivoli-karusellerna då är det dags för uppbyggnaden av Piteå Dansar och Spyr..

En Stor eloge till min Syster dotter Mickaela hon är så duktig med sin Lilla-Isabell..

Sen har hon en Jättefin Kille...

Nu orkar jag inte skriva mera ...

Ni får ha en bra dag alla mina nära och kära..

 
 
Cina

Cina

19 juli 2007 23:04

Inte kul för din älskling att ha ont i ryggen fy tusan. Ja visst e hon väl duktig men lilla Isabell och hon är så gullig denna lilla tös.
Ha det så gott!
Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inga - 17 augusti 2007 15:11

  Han: Hej!!Hon: Hejsan!Han: Roligt att du kunde komma.Jag har förberett allt.Hon: Jaha, ja jag har ju aldrig gjort det här förut.Han: Inga problem. Det kommer att gå bra.Hon: Hmm, det känns lite spännande.Han: Du, jag har köpt en sån här (håller upp...

Av Inga - 10 augusti 2007 10:29

Ja då var det fredag.. Lika varmt och soligt idag oxå 26 i skuggan så de är säkert över 30 i solen phuuuuuu.. Idag vaknade jag av att Sotis hade tagit mina Röda godis,ARG blev jag.. och ätit uop dom jag hade kvar det var bara 5 st så nu blir det inge...

Av Inga - 9 augusti 2007 23:48

Idag   gick jag upp kl 05.30 lika bra det när det bar så varmt.. Jag fick ett samtal inatt som inte var roligt men  vi hoppas på det bästa att ett under ska ske... Sen har jag varit på stan och shoppat  jättekul var det  hämtade ut en vinst.*L* Sen ...

Av Inga - 7 augusti 2007 20:28

Ja idag har det varit en jättevarm dag så det bar iväg till piteå-havsbad .. Där krysset är där badade vi... Jättevarmt i havet och saltvattnet härligt vi har haft 30 i skuggan idag nu är de 25 i skuggan ...Fy tusan vad det är varmt... Det var inte s...

Av Inga - 6 augusti 2007 11:57

idag är jag lite bättre i foten men fortfarande svullen ...

Ovido - Quiz & Flashcards