Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Inga - 21 juli 2007 13:39

Hej alla glada..

Jag vaknade kl 7.00 med en jäkla huvudvärk(Migrän)

Pratade inatt till kl.02.00 med min kära Mickey..Jättekram på dej Mikey..

Jag tänkte fara ut på stan det är ju en sån där Röjardag på affärena det vill säga dom flyttar ut på gatan brukar vara jättebilligt men kände inte för att fara ut..

Så istället satt jag igång och dammsög och torkade golven så nu är det gjort härligt...

Sen har jag fikat och Sotis har fått mat ,,Tänkte fara en tvärvända på Loppis men nä kände inte för det..

Så pratade jag med min Kära i telefon igen..Ja inatt skrattade vi åter igen åt det som hände här om natten..

Det kommer vi aldrig att glömma,,,He he..

Sen tycker jag att Ida ska med få en blogg Nina??

Hon är så duktig..

Emelie hade så fin sida hon oxå..

Sen har ronny ringt och emma och han hade varit ute och ridit hästarna ..fy tusan ..

Att dom törs de är så mycke björn där hualigen..

Ja nu väntar man bara på att dom ska börja bygga upp piteå-dansar-Spyr he he..

Så det blir väl att fara dit det är bara utanför ..Närma och Bra ju..

nu skinner solen och det är så jättevarmt ..Phuuu..phhuuu..

Nu orkar jag inte skriva mera Ha en trevlig Lördag..

OBS!! TACK CINA FÖR UPPLYSNINGEN ANG DINA BULLAR..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards