Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Inga - 17 juli 2007 09:17

Morgon på er alla och en Jättekram till dej Mickey Älskar dej idag med...

Idag lika soligt och varmt.24g i skuggan men det blir varmare..

Idag måste jag fara en tvärvända  på stan det är bara så serru..

Jag somnade omkring kl halv 2 inatt jag pratade med Mickey till kl 1.00..Jag tycker så synd om Mickey han har ryggskott..Jag skickade en Sol som skulle lysa på han ..

 Sen blev jag hungrig så jag gjorde mig en Macka av habbebröd och skinka..mums..

Det var Mickey som narrade mig när han sa att han var hungrig...Fy på dej Mickey..*S*

Jag tycker det är hemskt när Mickey säger att hans mamma klipper huvudet på mördarsnigeln ..

En dag hade hon klippt 1700st ,hur törs hon..

Jag kommer att fara ner till Mickey de ska bli jättekul ..

Sen kommer det att hända saker..Lite hemligt ännu..*S*

Jag ska fara med Mickey till sjön där hans bror ligger och köpa en Ros och skicka ut på vattnet det har jag sagt..

Men vad mera som kommer hända senare det är en *Hemlis**S*

Men nu ska jag dricka en kaffekopp..

Sen tänka vad jag mera ska hitta på idag..

Sotis ligger och sover*Tyst*

Jag blir så Jätte Tjörmig på sotis när han väcker mig ska snart skickat han på eget boende he he..

Trevlig tisdag och kram till dig Mickey..

Ha det gott alla mina nära och kära..

vi höres .



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards