Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Inga - 18 juli 2007 23:05

Idag vaknade jag kl 6.00 så då var det bara att stiga upp..

Jag hade sån Migrän hualigen..

Soligt och grannväder härligt...

Så tänkte jag på min älskade Mickey han är så jättegullig..

Sen måste jag säga att lillsyrrans dotter Ida är ganska så rolig hon skickar bilder och förklarar vem det är så man är som ett stort ? ???...*He He..

Hon är intelligent vem är hon lik.Sin pappa tror jag...He He..

Sen tog jag en tvärvända ut på Kvantum och handlade lite ..

Ja sen kollade jag väl lite mail och så mailade jag Mickey..

Sen har vi pratat i telefon ..

Han är så gullig och go oj vad jag älskar Mickey...

Stackars Mickey som inte blir bra från sitt ryggskott..

Så nu är denna onsdag snart slut..

Vi höres ha det så bra...






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards