Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Inga - 20 juli 2007 12:14

Av Inga - 20 juli 2007 07:32

Morgon på er alla..

Idag ska jag gå ut på stan..Det är 21g i skuggan idag så det kommer att bli en jättevarm dag härligt..

Jag åkte på ett skrattanfall igår kväll från kl 20.00 till kl 23.00 jag skrattade tillsammans med min Älskade Mickey så jag hade jätteont i min mage...JAG HöLL PÅ ATT KISSA NER MIG AV SKRATT..Jag skrattade så tårarna rann...Jag har aldrig vandrat ej heller åkt Inliens som jag gjorde i Skene inatt..HE HE ..

Det vart ju inge bättre när jag frågade lill-syrran om hon visste vad Lôten betydde och när jag talade om det då hade jag ännu roligare åt henne..

Sen tycker jag det är konstigt Syrran är så jäkla rädd för spindlar men ändå har hon haft en Lingonvecka och plockat Lingon..*HE HE HE HE HE..

Jag pratade med min Älskade Mickey i telefon till kl var väl omkring 01.00 inatt ja vi skrattade båda åt det roliga vi gjorde ..Jag älskar dej Mickey...

Jag gick upp kl 7.00 är jättetrött men nu får jag inte sova om jag ska komma mig ut på stan...

Nu har jag druckit kaffe och Sotis har fått mat och en godis han älskar ju det..

Ja tänk om alla hade så fina barn som Nina ..

Jag minns mest Tessan och även Mickaela  hon var bara 3 dagar när jag såg henne första ggr ju..

Ha nu en bra dag alla..

Kram Mickey och till mina vänner...

Kram Cina för ditt inlägg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards