Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Inga - 1 augusti 2007 20:01

ja nu bär det iväg till luleåkalaset oj vad jag längtar..Så det är bara att packa igen och fara..

längtar..

....men ska tat lungt..he he...

Av Inga - 1 augusti 2007 20:01

Idag regn och soligt..Jättevarmt härligt..

Ja idag skulle jag fara på stan för att lämna en fotorulle..

så var jag klar att fara ut skulle bara öppna balkongen för Sotis...

Och vad hände jooooo..

Jag sprang rakt i sängbenet..Aj....ajjjjjjjj

Jag slog min ena tå (den brevid lilltån).
Nu är det jättesvullet & blå-svart och gör väldigt ont, imellanåt när jag går så hugger det till i den.
Men jag for ändå på stan och lämna fotorullen och så var jag och shoppade lite...

Sen när jag kommer hem och ser foten oj oj så då var jag tvungen att ringa akuten...

Så dit ska jag imorgon om inte den är bättre..

Hoppas att jag kan gå för på fredag ska jag till Luleå-Kalaset oj vad roligt vi ska ha i helgen... De blir väl cider och Souvas mums...

Glömde att säga fotona blev jättebra från att jag badade i piteå havsbad..he he..

Samt alla andra fotona...

Ja nu har jag lagt is på foten så svulnaden far bort...

ha det så gott alla..








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards